تحقق اهداف نظام اسلامی در گرو همکاری و هم افزایی است/نشست اعضای شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت:‌ همه مسئولین قاطع و محکم بر سر آرمان های نظام وانقلاب ایستاده اند و برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌ کل زندان‌های استان یزد، نشست مجمع نمایندگان استان یزد و شورای قضایی استان در اداره کل زندان‌ها استان یزد با حضور دکتر محمد رضا دشتی اردکانی رییس مجمع نمایندگان استان یزد، دکتر غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری و رییس شورای قضایی استان، مهندس محمد رضا صباغیان بافقی نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شواری اسلامی، دکتر رضا مقبلی مدیرکل زندانهای استان، حسین سبزواری فرماندار اردکان و اعضای شواری قضایی استان در سالن اجتماعات شهید بهشتی برگزار شد.

غلامعلی دهشیری در نشست مشترک اعضای شورای قضایی استان یزد با مجمع نمایندگان استان، اظهار داشت: آنچه که همواره در مسیر توسعه و پیشرفت این سرزمین راهگشا و اثر گذار بوده است، همراهی و همدلی همه مدیران و مسئولین بوده که امروز در حد اعلی وجود دارد.
وی با اشاره به سفر پر خیر برکت رئیس قوه قضاییه به استان یزد در شهریور ماه گذشته، تصریح کرد:‌ در این سفر مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسید که باید تلاش شود همه این مصوبات تا حد امکان به طور کامل اجرایی شوند.
این مقام قضایی، اجماع و همکاری همه ارکان حاکمیت در استان را جهت اجرایی نمودن مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان خواستار شد و گفت:‌ در سه ماه گذشته تلاش شد تا برخی از مصوبات به صورت کامل اجرا شود اما برخی از مصوبات نیز وجود دارد که نیاز به همراهی و همکاری نمایندگان مجلس در مرکز و دستگاه های اجرایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha