آزادی و بازگشت 63 نفر از زندانیان استان مرکزی به کانون خانواده

به مناسبت سومین سال روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در آئینی با حضور رئیس کل دادگستری ، مدیر کل زندان ها و جمعی از مقامات قضایی و اجرایی استان مرکزی 63 نفر از محکومین مالی، جرائم غیرعمد و کم خطر از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌ خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این مراسم با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی اظهار داشت: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) و الگویی مناسب برای جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی اضافه کرد؛ مراسم آزادی تعدادی از زندانیان حائز شرایط در آستانه شهادت سردار دل ها به همت خیرین ، گذشت و رضایت شکات ، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ، صدور رای اعسار، تلاش مسئولان زندان ، ستاد دیه و دستگاه قضا برگزار و در پایان این آئین 63 نفر از محکومان از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند .

آزادی وبازگشت 63 نفر از زندانیان استان مرکزی به کانون خانواده

این مقام ارشد قضایی در استان خاطرنشان کرد؛ از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۵۰ زندانی جرائم غیر عمد بابدهی نزدیک به ۱۴۰ میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافته‌اند .

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون ۱۲۰ محکوم مالی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند ، از مردم استان و خیرین خواست که با کمک خود زمینه آزادی این زندانیان را هم فراهم کنند.

رئیس شواری قضایی استان مرکزی بیان کرد: جا دارد از خیّران استان تشکر کنیم؛ علی‌رغم اینکه خیلی از آنها وضعیت معیشتی خوبی ندارند اما با ایثار و گذشت و از سر نوع دوستی ، خدمت به خلق را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند .

مدیر کل زندانهای استان مرکزی نیز ضمن ارائه آمار زندانیان بدهکار مالی و جرائم غیر عمد و کم خطر در استان ، عنوان کرد: جامعه متدین ما نسبت به گرفتارهای زندانیان وخانواده آنان بی‌تفاوت نیست و تلاش های کارکنان ومجموعه ستاد دیه بر این است که در سایه کمک های خیرین زمینه آزادی تعداد بیستری از زندانیان معسر فراهم شود.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha