۳۴ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با کمک خیرین میاندوآب آزاد شدند

در پنجمین روز پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد طرح «خاتم سلیمانی» ۳۴ مددجوی زندان میاندوآب آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در پنجمین روز اجرای طرح خاتم سلیمانی ۳۴ زندانی نیازمند جرایم غیر عمد با کمک خیّرین انجمن حمایت زندانیان شهرستان میاندوآب از زندان آزاد شدند .

در مراسم آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد که با حضور رئیس دادگستری، دادیار ناظر زندان و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان در زندان میاندوآب برگزار گردید ؛ تعداد ۳۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مبلغی بالای ۱۰ میلیارد ریال کمک انجمن حمایت از زندانیان ، خیرین و همچنین با گذشت شکات از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خویش بازگشتند.

این برنامه از اول دی ماه با حضور کمیته های صلح و سازش و جلب مشارکت مالی خیّرین توسط مسئولین ، مددکاران زندان و انجمن حمایت زندانیان اجرا می گردید که در سومین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به نحو باشکوهی در سالن اجتماعات زندان میاندوآب برگزار گردید .

در این مراسم حجت الاسلام گل حسینی رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب این اقدام ارزشی مردم خیّر و مسئولین را ستود و به مددجویان آزاد شده توصیه نمود قدردان این فرصت مردم ارزشمدار تحت نام بلند شهید حاج قاسم سلیمانی باشید و با یک زندگی سعادتمندانه در اجتماع عزت مردم مسلمان و ارزش این یوم الله حماسی مردم را قدرشناس باشید.

انتهای خبر /

آزادی ۳۴ زندانی نیازمند جرایم غیر عمد با کمک خیرین و انجمن حمایت زندانیان میاندوآب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha