آزادی ۶۳ نفر از زندانیان استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۶۳ زندانی به تعداد سال‌های عمر سردار دلها، از زندان های استان چهارمحال و بختیاری آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری،مدیر کل زندان های استان در مراسمی که به مناسبت سومین سالروز شهادت فرمانده محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی شهرکرد و با حضور رئیس کل دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولین قضایی برگزار شد گفت: آزادی این زندانیان در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه و به برکت عمر ۶۳ ساله حاج قاسم سلیمانی و بصورت سراسری انجام شد.

حیدری افزود: ستاد دیه استان با کمک ۱۲ میلیارد ریالی، انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد، بروجن و لردگان با کمک ۵۶۰ میلیون ریالی و شرکت نیرو کلر با یکصد میلیون ریال کمک موجبات آزادی ۱۳ نفر را فراهم آوردند و محاکم قضایی استان نیز به تاسی از مکتب حاج قاسم با ارفاقات قانونی موجبات آزادی دیگر زندانیان را فراهم کردند و بیش از ۵۰ زندانی دیگر مشمول ارفاقات قانونی دیگر مانند پابند الکترونیک شدند.

حیدری تصریح کرد: همچنین در روزهای منتهی به شهادت سردار بزرگ اسلام دو پرونده قتل منجر یه اخذ رضایت گردید و دو محکوم قصاص نفس پس از ۱۴ و ۶ سال تحمل حبس به کانون خانواده بازگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha