بانوی بیمار ارومیه‌ای به نام حاج قاسم زندانی زن را بخشید

با مراجعه رئیس اندرزگاه زنان و مددکاران اجتماعی زندان ارومیه به منزل شاکی بیمار در روستای اطراف ارومیه، وی ضمن گذشت ردمال بیش از ۳ میلیارد ریالی، رضایت خود را برای آزادی زندانی زن اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در اجرای جهادی پویش «خاتم سلیمانی» در بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رئیس اندرزگاه زنان و مددکاران زندان ارومیه با مراجعه و رایزنی با شاکی بیمار در منزل مسکونی شان در یکی از روستاهای اطراف، وی از حق ۳ میلیاردریالی خود گذشت و زندانی زن محکوم به پرداخت ردمال را بخشید.

وی بعد از اطلاع از وضعیت زندانی و اعلام گزارش رئیس اندرزگاه زنان ارومیه نسبت به اصلاح رفتار و اقدامات حسنه در طول حبس و نگهداری بهزیستی از دو فرزندش در غیاب سرپرست خانواده علیرغم نیاز مالی ،آمادگی خود را به رضایت اعلام کرد. این فرد بعد از شنیدن نام بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای پویش «خاتم سلیمانی» با صدای بلند گفت: جان مان فدای نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ گذشت از مال ارزشی ندارد.

با اعلام رضایت بانوی ارومیه ای در بستر بیماری و گذشت از ردمال بیش از ۳ میلیارد ریالی زندانی زن بعد از مدت تحمل حبس از زندان ارومیه آزاد شد.

بانوی‌بیمار ارومیه‌ای به نام حاج قاسم سلیمانی زندانی زن را بخشید

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha