تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی زندان‌های آذربایجان شرقی

جلسه شورای اداری و برنامه ریزی زندانهای استان با محوریت اولویت های دهگانه ابلاغی سازمان وراهکارهای پیشگیری از شیوع کرنا در زندانهاتشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، این جلسه با حضور جوادی مدیر کل زندانهای استان ،روسای ستاد اداره کل و روسای زندانهای استان بصورت ویدئو کنفرانس در محل ستاد اداره کل برگزار شد.

در این جلسه جوادی مدیر کل زندانهای استان ابتدا به شیوع سویه جدید کرنا در کشور اشاره ای کرد وافزود :با توجه حساسیت موضوع کرنا، متولیان بهداشت و درمان در زندانها باید کنترل ورصدکامل بر سلامت مددجویان در زندانها داشته باشند تا خدای نکرده شاهد اتفاقات ناگوار در زندانها نباشیم.

وی در ادامه از روسای زندانها خواست کمیته فرعی در راستای جلوگیری از شیوع کرنا در زندانها تشکیل دهند و با لحاظ قرار دادن دستورالعملهای صادره در این خصوص هماهنگی لازم را با بهداشت ودرمان استان به منظور واکسیناسیون وتست زندانیان انجام دهند

جوادی در ادامه امنیت در زندانها را از شاخصه های مهم زندانبانی عنوان کرد وافزود : امنیت محور تمام برنامه‌ریزی‌ها در زندان‌ها است و نباید هیچ یک از خدمات زندانبانی موجب خدشه دار شدن موضوع امنیت در زندان‌ها شود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه خواستار توجه ویژه به اشتغال مددجویان در زندانها شدوافزود:یکی از رسالت های عظیم سازمانها زندانها بازاجتماعی کردن مددجویان با ایجا د مهارت لازم برای آنهاست که روسای زندانها تعاملات لازم را به منظور توسعه کارگاهها وتبدیل فضاهای خالی به محلی جهت اشتغال زندانیان فراهم نمایند

وی در ادامه ازروسای زندانها خواست ضمن دیداربا تمامی زندانیان وبررسی پرونده های آنان از تمامی ظرفیتهای قانونی برای ارائه تسهیلات حقوقی برای آنان با هماهنگی مراجع قضایی اقدام نمایند.

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه نظم و انضباط در محیط کاری را یکی از عوامل مهم و شرط اصلی موفقیت برشمرد وافزود :هر چقدر که روی نظم و انضباط تسلط و کنترل بیشتری داشته باشیم، احساس توانمندی بیشتری در همه کارهای خود خواهیم داشت.

شایان ذکر است در ادامه جلسه الویت های دهگانه ابلاغی ریاست سازمان زندانهای کشور مورد بررسی قرار گرفت و هریک ارز روسای زندانها در این خصوص اقدامات خودشان را ارائه دادند .

تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha