سه زندانی محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی از چوبه دار رهایی یافتند
جلسه امروز صبح شورای قضایی استان آذربایجان غربی

پرونده سه زندانی محکوم به قصاص در قالب طرح «خاتم سلیمانی» با رضایت اولیای دم به گذشت و سازش ختم شد و محکومان از مجازات قصاص رهایی یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان روز دوشنبه در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حجت الاسلام غلامحسین اژه‌ای رییس قوه قضاییه اظهار کرد: سه زندانی محکوم به قصاص در شهرهای ماکو، نقده و مهاباد با تلاش دستگاه قضایی استان رئیس ،مددکاران اجتماعی زندان ،ریش سفیدان و تاثیرگذاران منطقه از قصاص رها شدند. وی با بیان اینکه زندانی محکوم به قصاصی که در شهرستان ماکو از چوبه دار رهایی یافت یک تبعه افغانستانی بود، افزود: این فرد طی مدت حضور در زندان موفق به حفظ قرآن کریم نیز شده بود که با کمک مالی اهالی منطقه و اخذ رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

عتباتی افزود این سازشها در شهرستانهای پیرانشهر، خوی و ماکو با تلاش هیات های صلحی و هسته های بخشایش، شوراهای حل اختلاف، مسئولین و مددکاران زندان ها ، روحانیون ، ریش سفیدان و مقامات قضایی در قالب پویش خاتم سلیمانی صورت گرفته که نشان از بزرگواری اولیاء دم و عشق آنها به شهداء و حاج قاسم می باشد.

وی با بیان اینکه طرح خاتم سلیمانی در قالب پویش برای آزادسازی زندانیان نیازمند غیر عمد از ۶ دی آغاز شده است، ادامه داد: این طرح تا ۱۴ دی ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

سه زندانی محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی از چوبه دار رهایی یافتند سه زندانی محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی از چوبه دار رهایی یافتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha