آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد و بخشش ۲ محکوم به قصاص گلستانی

به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی تعداد 63 محکوم جرائم غیرعمد از زندانهای گلستان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مدیرکل زندانهای گلستان در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای قضایی استان با رئیس قوه قضاییه این خبر را اعلام کرد و گفت: مددجویانی که امروز با کمک خیران و استفاده از تخفیف های قانونی ، آزاد شدند، محکومان جرایم غیر عمد و مالی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه ناشی از تصادفات و حوادث کارگاهی در زندان بودند.

آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد و بخشش ۲ محکوم قصاص گلستانی در آستانه  سومین سالگرد شهادت سردار دلها

غلامرضا سرلک از تلاش مددکاران زندانها و دستگاه قضایی استان برای جلب رضایت اولیای دم در پرونده های قصاص با حضور خدام بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام هم خبر داد و گفت: در جلسه ای که به همین منظور در دادگستری استان برگزار شد اولیای دم ِ دو پرونده قصاص که در نوبت اجرا بود به حرمت سردار سلیمانی و پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، از اجرای حکم منصرف شدند و حق شرعی و قانونی خود را بخشیدند.

آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد و بخشش ۲ محکوم قصاص گلستانی در آستانه  سومین سالگرد شهادت سردار دلها

سرلک افزود: یکی از محکومان که حالا ، مردی در آستانه ۵۰ سالگیست ، سال ۹۳ در گنبدکاووس در پی یک جدال لفظی، نتوانست خشم خود را کنترل کند و متاسفانه سبب مرگ دوستش شد.

وی ادامه داد: محکوم دیگر هم جوان کردکویی است که سال ۹۷ ، مرتکب قتل شد و امروز با گذشت بزرگوارانه اولیای دم، فرصت زندگی دوباره یافت.

عضو شورای عالی قضائی استان گفت: کاروان خدام رضوی در مدت سه روز حضور خود در استان در تعدادی از پرونده های قصاص پادرمیانی خواهند کرد و امیدواریم به برکت حضور این عزیزان، تعداد بیشتری پرونده به بخشش ختم شود.

سرلک افزود: با بخشش امروز اولیای دم، تعداد محکومان قصاصی که امسال در گلستان، بخشیده شده اند به هجده تَن رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha