گفتگوی چالشی و عاشقانه زندانیان قم پیرامون شخصیت سردار دل‌ها

مدام سوال می پرسیدند و جواب هایی می شنیدند که بیشتر، آنها را عاشق و دلبسته سردار می کرد و هیچکدام باورشان نمی شد که سالهاست که او نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، همزمان با ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، نشست صمیمی زندانیان قمی با حاج حسین کاجی پیرامون شخصیت و سیره روش زندگی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حاج حسین کاجی که از روایان مطرح و توانمند هشت سال دفاع مقدس می باشد وقتی در جمع آنها حاضر شد هیچ نگفت و فقط شنید، سوالها و دغدغه های آنها را یادداشت کرد و جواب هایی داد که بحثی چالشی و عاشقانه ایجاد شد.هر کدام سئوال بعدی خود را با اشک حسرت نداشتن سردار دلها می پرسیدند و این سوال برای آنها بود که حاج قاسم با زندانیان چگونه بود؟

حاج حسین وقتی خاطره توزیع بخش زیادی از میوه هایی که حاج قاسم از باغ خود برای زندانیان زندان کرمان را گفت دیگر دلها قرار نداشت و مدام اشک ها بود که از چشمشان جاری شده بود.

این حلقه معرفتی و نشست یک ساعته زندانیان زندانهای قم "پای درس و مکتب سردار دلها حاج قاسم سلیمانی" خاطره زیبایی بود که در ذهنها ماند و قرار بر این شد که عاشقانه هایی این چنین ماهی یک مرتبه در زندان قم برگزار شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha