فوتبالیست‌ها یاری‌گر آزادی 20 زندانی بدهکار مالی شدند

روزبه چشمی، مهدی ترابی و علی قلیزاده فوتبالیست‌های ملی پوش و مطرح ایرانی به آزادی 20 زندانی بدهکار مالی کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز و نایب رئیس ستاد دیه استان با اعلام این خبر افزود: به همت ستاد دیه استان و 3 تن از فوتبالیست‌های ملی پوش کشور 20 زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

چهارمحالی با اشاره به میزان بدهی این زندانیان اظهار داشت: مبلغ بدهی این زندانیان بالغ بر 130 میلیارد ریال بوده که با همت ستاد دیه، 3 تن از فوتبالیست های ملی پوش کشور آقایان ترابی، چشمی و قلیزاده، اعسار، اعطا تسهیلات کم بهره ستاد دیه و گذشت شکات از زندان آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی ریشه در نوعدوستی ایرانیان دارد و چهره‌های مشهور کشور نیز می‌توانند در ترویج این سنت حسنه بسیار تاثیر گذار باشند.

چهارمحالی ضمن تشکر از فوتبالیست‌های خَیر از مردم خیر اندیش استان دعوت کرد تا در آزادی زندانیان بدهکار مالی با هر مبلغی که در توانشان است مشارکت کنند.

شماره حساب ستاد دیه استان البرز جهت واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد: 0216080467008 شماره کارت ستاد دیه استان: 6037991899944403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha