کسب رتبه دوم زندان‌های زنجان در آموزش‌های نهضت سوادآموزی

زندان‌های زنجان در آموزش‌های نهضت سوادآموزی در ۶ ماهه اول سال جاری رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، به مناسبت ۷ دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به دستور حضرت امام خمینی(ره) مدیر کل زندان های استان با همراهی مسئول فرهنگی و تربیتی اداره کل ،در سازمان آموزش و پرورش زنجان حاضر و از خدمات همکاران نهضت سواد آموزی شاغل در زندان های استان قدردانی نمود.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به خدمات ارزنده حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در طول ۳۰ سال خدمت در این عرصه گفت: جنس کار نهضت سوادآموزی بسیار مهم و پایه تربیت ویادگیری است که در این خصوص رصد مستمر بیسوادان در زندان‌های استان انجام،و برنامه‌های آموزشی در حال اجراست .

بنیادی در ادامه افزود: در زندان ها زمینه های مناسب برای کارهای فرهنگی تربیتی فراهم بوده و بی سوادی نیز زمینه ای مناسب برای سرمایه گذاری آموزشی است .

در ادامه جلسه اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ،ضمن تقدیر از حضور مدیر کل زندان ها اظهار داشت: آمار موجود در حوزه سوادآموزی استان مطلوب بوده که این کار ارزشمند است.

در پایان جلسه از همکاری اداره کل زندان های استان زنجان در توسعه سواد آموزی با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار قدردانی و نیز از رابطین سواد آموزی ناحیه ۱ و ۲ توسط مدیر کل زندان ها تجلیل به عمل آمد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha