کسب رتبه سوم زندان‌های زنجان در اجرای اولویت‌های سازمان زندان‌ها

زندان‌های زنجان در اجرای اولویت‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سال جاری در میان مدت به رتبه سوم دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان در جلسه شورای اداری با اعلام این خبر گفت: بی‌شک کسب چنین موفقیت‌هایی مرهون همدلی و همکاری نزدیک بین همکاران و تلاش های شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر آنان در زندان هاست.

بنیادی افزود: در آخرین تاکیدات ریاست سازمان زندان ها ،موضوع طبقه‌بندی زندانیان مطرح شده که می‌بایست کلیه همکاران مرتبط با بهره‌گیری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود از کلیه فضاهای زندان ها در جهت افزایش سطح طبقه بندی زندانیان بهره بگیرند.

مدیرکل زندان های استان خاطرنشان کرد :توسعه اشتغال در زندان ها همیشه در اولویت برنامه هاست و همه ما باید در انجام هرچه بهتر این موضوع با جدیت تلاش کنیم.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از تلاش های کلیه همکاران در برنامه سفر رئیس سازمان زندان ها به استان و همچنین برنامه های ایام فاطمیه قدردانی نمود.

در پایان این جلسه مدیر کل زندان های استان از خدمات سرابی سرپرست سابق کانون اصلاح تربیت قدردانی و عرب زاده به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha