یک روز و دو آزادی

دو تن از محکومین قصاص نفس زندان شهرکرد با اعلام گذشت اولیای دم به زندگی سلام دوباره دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال و بختیاری، در ایام دهه فاطمیه و به یمن ورود شهدای گمنام به بام ایران اولیای دم دوفقره قتل که در سالهای ۱۳۸۷ و ۱۳۹۵در لردگان اتفاق افتاده بود از جرم محکومین گذشتند و به آنان زندگی دوباره هدیه دادند.

اولیای دم مرحوم رحیمی که استیذان اجرای حکم را نیز اخذ کرده بودند در روز اجرای حکم به حرمت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها از اجرای حکم خودداری کردند و عمری دوباره به م.م جوان ۳۶ ساله دادند.

در همین روز اولیای دم مرحوم جلیلی به تأسی از الگوی بخشش علوی و فاطمی از الف.ک محکوم قصاص نفس گذشت کردند. محکوم از سال .۹۵ درپی درگیری طایفه ای که منجر به قتل شده بود در زندان شهرکرد به سر می برد.

مدیر کل زندان های استان در مراسم آزادی این زندانیان گفت: مردمان بختیاری همواره به بزرگ منشی و سخاوت خود می بالند و امروز نیز به حرمت شهدای گمنام و سالروز شهادت حاج قاسم برگی دیگر به تاریخ پر مهر استان افزودند.

حیدری افزود: در سالروز شهادت سردار دلها مراسم آزاد سازی ۶۳ زندانی به عدد سالهای عمر پربار شهید سلیمانی با همراهی محاکم قضایی ، ستاد دیه و انجمن حمایت آزاد خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha