جلسه «تبیین فرهنگ نماز و نمازخوانی» در زندان لنجان برگزار شد

به منظور ارتقاء‌سطح نماز و فرهنگ‌نمازخوانی ، زندانیان لنجانی مستمع سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی نقی ، عضو ستاد اقامه نماز این شهرستان بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، در راستای ارتقاء فرهنگ‌نماز و اثرات غنی نمازخوانی در اصلاح و تربیت مددجویان ، جلسه سخنرانی تببین و فلسفه نماز و نمازخوانی و اثرات معنوی ومادی آن در زندگی فردی و اجتماعی ،ویژه مددجویان زندان لنجان برگزارشد.

حجت الاسلام علی نقی از ستاد اقامه نماز شهرستان لنجان ، سخنران این جلسه ، با اشاره به اینکه نماز، عالی ترین مرحله قرب الهی و نمازخواندن ، فرصتی برای ابراز قدردانی از معبود است، اظهار داشت:نماز انسان را از مقام آدمی به مقام‌ عبودیت ارتقاء می دهد و مهمترین وبهترین راهکار جهت پیشگیری از نابهنجاریها و آسیبهای فردی و اجتماعی است چرا که با خواندن نماز ، انسان خداوند را هر لحظه در کنار خود حس می کند واورا شاهد اعمال و رفتار خود می بیند، لذا بر خود واجب می داند که در محضر معبود و ولی نعمت خود، خطا و گناهی مرتکب نشود.

وی زندان را بستری مناسب‌ برای ترویج نماز و نمازخوانی و آشتی مجددبا خداوند دانست و اظهار داشت: اثرات و اهمیت نماز در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی ، قابل وصف نیست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha