شرکت 76 داوطلب در آزمون مدیریت زندان در استان همدان

آزمون کتبی مدیریت زندان با حضور فضل اله پاکیده نماینده و ناظر اجرای آزمون سازمان و برابر با دستورالعمل برگزاری آزمون در استان همدان برگزار شد و در این آزمون 76 داوطلب شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در راستای اجرای اولویت ششم از اولویت های ده گانه سازمانی (ابلاغی از سوی ریاست سازمان) مبنی بر «شناسایی نیروهای مستعد و نخبه با تاکید بر جانشین پروری و شایسته سالاری» آزمون کتبی مدیریت زندان با حضور فضل اله پاکیده نماینده و ناظر اجرای آزمون سازمان و برابر با دستورالعمل برگزاری آزمون برگزار شد.

برگزاری آزمون با میزبانی استان همدان به عنوان حوزه امتحانی منطقه 2 جهت استان های همدان، کرمانشاه و کردستان برای 114 نفر از همکاران داوطلب مهیا شد.

با عنایت به اهمیت موضوع یک روز قبل از شروع آزمون و با حضور نماینده سازمان، جلسه آموزشی با مراقبین آزمون و سایر عوامل اجرایی برگزار و رهنمودهای لازم از سوی نماینده سازمان ارائه شد.

در روز آزمون پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سپس ارائه راهنمایی های لازم به داوطلبین توسط نماینده سازمان، این آزمون به صورت سراسری آغاز شد و از مجموع 114 نفر داوطلب ، 76 نفر از داوطلبین استان های همدان، کرمانشاه و کردستان در این آزمون شرکت کردند.

گفتنی است پس از مشخص شدن نتایج آزمون از سوی مرکز آموزش سازمان، مراحل بعدی شامل مصاحبه تخصصی از داوطلبین حائز رتبه در آزمون کتبی و شرکت آنان در کانون های ارزیابی خواهد بود که در نهایت بانک اطلاعاتی از کارکنان مستعد در مناصب مدیریتی زندان تهیه و ظرفیت لازم همسو با اولویت ششم سازمان در ادارات کل استان ها فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha