آیین تجلیل از سوادآموزان اردوگاه‌ حرفه‌آموزی استان سمنان برگزار شد

مراسم تجلیل از سوادآموزان و مربیان نهضت‌سوادآموزی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان همزمان با دومین روز از هفته سواد آموزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، مراسم گرامیداشت حکم امام خمینی (ره) در سال 58 مبنی برتاسیس نهضت سواد آموزی با تجلیل از سواد آموزان ومربیان و معلمان این عرصه، صبح امروز در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان سمنان برگزار شد.

دراین مراسم که با حضور زندانیان و جمعی از مربیان و فعالان نهضت سواد آموزی استان و مسئولین اردوگاه حضور داشتند از زحمات سواد آموزان و مربیان تقدیر شد و سواد آموزان به درج علمی بالاتری نائل آمدند.

عباسی رئیس اردوگاه حرفه آموزی استان سمنان در جمع زندانیان سواد آموز و مربیان آنها را مجاهدان عرصه علم و دانش خواند، و گفت: کسب علم و تحصیل، در دین مبین اسلام و در مبانی انقلاب اسلامی ایران جایگاه رفیع و والایی دارد.


رئیس اردوگاه حرفه آموزی سمنان نهضت سواد آموزی را نهادی برای آفرینش علم و گسترش آگاهی در میان زندانیان و مردم عنوان کرد، و افزود: پیش از انقلاب، سطح سواد و آگاهی مردم ایران پایین بود و رژیم گذشته تلاشی برای سواد آموزی مردم نداشته است.


وی اقدام نظام جمهموری اسلامی برای افزایش میزان سواد از طریق تاسیس نهضت سواد آموزی را از جمله ابتکارات رهبر کبیر انقلاب برشمورد، و عنوان کرد: افزایش سواد در بین مددجویان و زندانیان باعث کاهش جمعیت کیفری در استان و کشور نیز خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha