فاطمه زهرا(س) مادر معنوی مومنان جهان است

ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این مراسم که با حضور مدیر کل زندان ها ،مسئولین زندان و با استقبال پرشور زندانیان در سالن آمفی‌تئاتر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دیرباز ضمن تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س)گفت: شخصیت والای حضرت زهرا(س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایه تعامل و ژرف اندیشی می توان به گوشه ای از فضایل آن حضرت پی برد.

دیرباز در ادامه بیان کرد :از ابعاد کرامتی حضرت زهرای مرضیه می توان به پارسایی و قناعت به ثروت اندک و امکانات ناچیز در عین بهره مندی از بالاترین امکانات اشاره کرد که همین ویژگی می‌تواند الگوی بسیار مناسب در زندگی دنیوی برای ما باشد.

فاطمه زهرا(س) مادر معنوی مومنان جهان است

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با بیان اینکه هرکس دارای دو پدر و مادر مادی و معنوی افزود: هر انسانی دو پدر و مادر دارد یکی مادی و دیگری معنوی و با توجه به ویژگی های خاص حضرت فاطمه زهرا(س) و نقش روشنگری و هدایت آن حضرت در زندگی مومنین و شیعیان، رشادت‌ها و ایثارگری‌های این بانوی گرانقدر درحمایت از ولایت و امامت، بی شک ایشان به عنوان مادر معنوی مومنان و شیعیان قلمداد می‌گردد.

این ویژه برنامه با اجرای سرود مذهبی توسط زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان ادامه داشت.

در پایان این مراسم مادحین شهر شور و شعور حسینی در سوگ شهادت جانسوز یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س)به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخته و مسئولین زندان های استان نیز در کنار زندانیان عزاداری نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha