توسل واقعی و تمسک به ائمه اطهار، موجب نجات از گرفتاری‌هاست

در دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، زندان‌های استان فارس جلوه گر سوگواری محبان اهل بیت و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت بود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، زندان مرکزی شیراز نیز با اجرای برنامه ها توسط اداره امور فرهنگی و تربیتی ندامتگاه و فعالیت مشارکت تشکل‌های زندانی محور از جمله هیأت های محبان اهل بیت علیهم السلام، شاهد برگزاری مراسم دهه فاطمیه، سوگواری و عزاداری زندانیان در اندازگاه های مختلف بود.
در شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها آیین مرکزی سوگواری دختر نبی اکرم با حضور حجت الاسلام و مسلمین رجایی نسب معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان، مدیر و جمعی از مسئولین زندان عادل آباد در اندرزگاه سبز زندان برگزار شد.
در این مراسم مداحان اهل بیت در سوگ حضرت فاطمه سلام الله علیها، به مداحی و نوحه سرایی پرداختند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و ناظر امور زندان های استان در جمع زندانیان سوگوار حضرت فاطمه (س) در زندان عادل آباد شیراز گفت: برپایی جلسات باشکوه سوگواری آل الله من جمله دهه فاطمیه و جلسه حاضر، از مصادیق عمل به ندای پیامبر اعظم مبنی بر تکریم قرآن و عترت حضرت رسول است.
حجت الاسلام رجایی نسب با بیان روایاتی از پیامبر اعظم، حضرت زهرا(س) را امید مسلمانان و شیعیان در نجات از گرفتاری ها در دنیا و روز جزا توصیف کرد و گفت: قطعاً توسل قلبی و تمسک زندانیان به آل الله خصوصا حضرت زهرا(س) موجب نجات از مشکلات خواهد بود.
این مقام ارشد قضایی ضمن تشکر از مدیریت و مسئولین زندان عادل آباد به واسطه برپایی آیین های ارزشمند در زندان گفت: بی‌شک توفیق حضور در مراسم سوگواری و ارادت به اهل بیت علیه السلام، عنایتی از سوی خداوند، آیت و پیامیست برای همه ما که انس و الفت خود را با معصومین (ع) افزون‌تر کرده و در فراز و نشیب های زندگی خدا و آینه اطهار را یاری گر خود بدانیم.
گفتنی است این مراسم در جمع کثیر زندانیان و با حضور رضایی دانا مدیر و تعدادی از مسئولین زندان عادل آباد شیراز همراه بود، زندانیان با مداحی مداحان اهل بیت، در حزن حضرت زهرا سلام الله علیها، به سینه زنی و سوگواری پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha