همکاری راه و شهرسازی برای انتقال سه زندان قدیمی به خارج شهر در آذربایجان‌غربی

در دیدار مدیرکل‌زندان‌های آذربایجان غربی با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان مقدمات انتقال سریع زندان مهاباد، بازداشتگاه های سردشت و اشنویه مهیا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، در دیدار تعاملی مراد فتحی با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان آذربایجان غربی موضوعات مهم واگذاری و مساعدت برای رفع مشکلات واگذاری زمین جهت انتقال زندان قدیم مهاباد و بازداشتگاه سردشت مطرح شد.

در این دیدار مدیرکل زندان های استان با برشماری وضعیت ابنیه و امکنه نگهداری زندانیان شهرهای مهاباد، سردشت و اشنویه تلاش مسئولین محلی و کارشناسان جهت شناسایی و ساخت در محدوده شهرها مورد نظر را تشریخ نمود ، در این دیدار مراد فتحی از مدیرکل مسکن و شهرسازی طبق مستندات و سوابق سنوات گذشته خواستار همکاری جهت انتقال زندان شهرستان مهاباد و رفع مشکل واگذاری جهت ساخت بازداشتگاه سردشت شد.

محسن حمزه لو مدیرکل مسکن و شهرسازی با برشماری اولویت های سازمان متبوعه در واگذاری زمین جهت انجام رسالت اجتماعی دستگاه های دولتی راهکارهایی حقوقی و فنی برای تهیه زمین در محدوده شهری مهاباد با رایزنی مسئولین امر را توصیه و ارائه نمود و سپس به قید فوریت دستور ر فع مشکل قانونی واگذاری زمین برای ساخت بازداشتگاه سردشت را پیگیر شد.

وی با ارائه توضیحات فنی در خصوص ساخت بازداشتگاه شهرستان اشنویه گفت: عمده مشکل واگذاری زمین در این شهر با رویکرد ایجاد منابع اشتغال زندانیان رفع شده است و اداره کل مسکن و شهرسازی منتظر تبادل طرخ و موافقت نامه اصولی می باشد .

در این جلسه بر همکاری های لازم از سوی مسکن و شهر سازی برای انتقال سریع زندان مهاباد و بازداشتگاه های قدیمی اشنویه و سردشت تاکید و قول های مساعد جهت رفع مشکلات فنی ارائه شد.

همکاری راه و شهرسازی استان برای انتقال سه زندان فرسوده در آذربایجان غربی به خارج شهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha