آزادی زندانیان نیازمند به وقت نذر فاطمی

به همت خیرین و انجمن حمایت زندانیان بیرجند، 17زندانی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، همزمان با شب شهادت دخت نبی اکرم (ص)، میز خدمت فاطمی در محل انجمن حمایت زندانیان بیرجند با حضور دادستان مرکز استان،مدیر کل زندان‌ها،رئیس اداره قضایی و رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان برگزار شد.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گفت: در این میز خدمت، 20 درخواست در قالب های آزادی زندانیان، رفع توقیف خودروی مصادره ای، استفاده از پابند الکترونیکی و استفاده از بند باز کارگری مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت الاسلام نسائی زهان افزود: در این جلسه، با درخواست 11 زندانی جرائم غیر عمد موافقت شد که با همت خیرین و پی گیری مدکاران زندان و انجمن حمایت زندانیان، این زندانیان با اختصاص یک میلیارد و پانصد و نود میلیون ریال آزاد شدند.

وی با بیان اینکه زمینه آزادی 6 زندانی دیگر نیز با ارائه ارفاقات قانونی فراهم شده اظهار داشت: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه، ۲۰۰بسته معیشتی به ارزش 2میلیارد ریال نیز در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع شده است.

انتهای خبر/

آزادی ۱۷ زندانی نیازمند استان

آزادی ۱۷ زندانی نیازمند استان

آزادی ۱۷ زندانی نیازمند استان

آزادی ۱۷ زندانی نیازمند استان

آزادی ۱۷ زندانی نیازمند استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha