مدیرکل زندان‌های استان تهران پاسخگوی تلفنی خانواده زندانیان خواهد بود

مدیرکل زندان‌های استان تهران، صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره 111 سامانه سامد، به تلفن‌های خانواده‌های زندانیان پاسخ خواهد داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، سیدحشمت الله حیات الغیب صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور در معاونت حقوقی استانداری پاسخگوی تلفنی خانواده های زندانیان خواهد بود.

در ادامه طرح پاسخگویی مستقیم مدیران با مردم، مدیر کل زندان های استان تهران، صبح روز چهارشنبه هفتم دی با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره 111 سامانه سامد، به تلفن های خانواده های زندانیان پاسخ خواهد داد.
حضور در این برنامه، با اعلام زمانبندی استانداری و اطلاع قبلی زندانیان و خانواده های آنان از طریق خبرگزاری ها و اطلاعیه های داخل زندان ها و سالن های ملاقات صورت می گیرد.
مدیر کل زندان های استان تهران در حاشیه این برنامه گفت: علیرغم حمایت هایی که از خانواده های زندانیان صورت می گیرد ولی تلاش بر این است تا با حفظ ارتباط مردم و مسئولان زندان ها، نگرانی آنان را کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: تمام درخواست های زندانیان و خانواده ها به دقت رسیدگی و به مراجع قضایی یا ادارات و واحدهای زیرمجموعه زندان ارسال و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مدیر کل زندان های استان تهران، روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت تلفنی قبلی، پاسخگوی حضوری خانواده های زندانیان است.
همچنین وی یا معاونین و روسای ادارات، به طور منظم هر روز در یکی از زندان های استان تهران حضور یافته و تمام زندانیان می توانند درخواست هایشان را مطرح کرده، پاسخ را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha