دیدار مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها با رییس برنامه و بودجه استان کرمان

به منظور تخصیص بودجه کافی برای پیشبرد اقدامات تأمینی و تربیتی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌های کشور، کارشناسان بودجه و اعتبارات سازمان و مدیرکل زندان‌های استان کرمان با رئیس برنامه و بودجه استان کرمان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، گزارشی از فعالیت‌های عمرانی زندان‌های استان، راه‌اندازی فاضلاب شهرستان‌های کهنوج، جیرفت و رفسنجان و مشکل اعتباری فاضلاب زندان‌های سیرجان و شهربابک ارائه کرد.
دکتر فرزانه دهنادی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌های کشور، ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب سازمان برنامه و بودجه با اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در خصوص تخصیص بودجه، بر سختی کار در زندان‌ها تأکید کرد و خواستار توجه ویژه به مجموعه زندان‌های استان و اختصاص اعتبار برای پیشبرد اهداف سازمان در راستای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان و رفاهیات کارکنان شد.
در ادامه جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان زندان‌های کرمان، ضمن قول مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص اعتبارات به زندان‌های استان در زمینه ارتقای سطح خدمات به زندانیان، گفت: جهت بهبود و ارتقاء سطح رفاهیات کارکنان زندان‌ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha