مدیرکل زندان‌های کردستان با امام‌جمعه سنندج دیدار و گفتگو کرد

امام‌جمعه سنندج در دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: حمایت از خانواده زندانیان و اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی برمحور قرآن و نماز و تدبر در قرآن کریم و اصلاح وبازاجتماعی نمودن زندانیان از کارهای مهمی هست که زندانبانان باید به آن توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، در این دیدار که در محل دفتر امام‌جمعه سنندج انجام شد ابتدا محمدی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام‌گرفته در حوزه اصلاح و تربیت زندان‌های کردستان را ارائه نمود. و گفت: با توجه به اینکه ما در زندان‌ها با انسان‌های به خطا رفته و آسیب‌دیده سروکار داریم، رسالت سازمانی ما در کنار تأمین و نگهداری زندانیان، محورهمه فعالیت‌ها و اولویت سازمانی، انجام برنامه‌های تربیتی و اصلاحی هست.

 مدیرکل زندان‌های کردستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمی، امام‌جمعه سنندج دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل زندان‌های استان حمایت از خانواده زندانی، اشتغال و حرفه‌آموزی، تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی و کرامات انسانی مددجویان را از مأموریت‌های اصلی درون‌سازمانی دانست واز ارائه خدمات مناسب حمایتی درزمینهٔ پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراخوان کارآفرینان به همکاری با زندان‌ها و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند استان خبر داد.

 مدیرکل زندان‌های کردستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمی، امام‌جمعه سنندج دیدار و گفتگو کرد

امام‌جمعه سنندج ضمن اشاره به بازدید خود از زندان سنندج، از کارهای فاخر قرآنی انجام‌شده در این مرکز و حمایت‌های که از خانواده زندانیان بی‌بضاعت انجام‌شده تقدیر کرد. وی افزود: اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان و خانواده‌های آنان و افزایش کارگاه‌های اشتغال درون زندان‌ها را لازم دانست وبر انجام و توسعه آن تأکید نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha