تخصیص آمبولانس به زندان‌های خارج از شهر ضروری است

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌ها در دیدار با مدیرکل اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به فاصله برخی از زندان‌ها با مراکز درمانی، این زندان‌ها نیاز به آمبولانس دارند که باید در این باره دستگاه‌های استان به کمک اداره‌کل زندان‌ها بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، دکتر فرزانه دهنادی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌های کشور، گفت: هدف از این دیدار در ابتدا تشکر از مجموعه اقتصاد و دارایی است که تعامل خوبی با اداره‌کل زندان‌های کرمان دارند. وی ضمن اشاره به وسعت جغرافیایی و پراکندگی زندان‌های استان گفت: با توجه به فاصله برخی از زندان‌ها با مراکز درمانی، این زندان‌ها نیاز به آمبولانس دارند که باید در این باره دستگاه‌های استان به کمک اداره‌کل زندان‌ها بیایند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان زندان‌های کشور، با اشاره به اینکه سازمان زندان‌ها، یکی از سازمان‌های بزرگ است، گفت: مدیران و رؤسای زندان‌ها، علاوه بر دغدغه کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان، دغدغه خانواده این اقشار را نیز دارند.
سلطانی‌نژاد مدیرکل اقتصاد و دارایی در این جلسه، گفت: حوزه زندان‌ها، حوزه بسیار گسترده‌ای است؛ هم به جهت تعداد جمعیت و هم به جهت پراکندگی در سطح استان. وی افزود: شرایط منطقه‌ای در استان، مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی، مدیریت و اداره زندان‌ها را کار بسیار سختی کرده است.
سلطانی‌نژاد ضمن اشاره به این موضوع گفت: استان کرمان استانی ثروتمند اما در عین حال فقیر است. بعد از استان تهران، بیشترین مالیات، مربوط به استان کرمان است اما متاسفانه در بحث پرداخت‌ها، محرومیت‌ها و شاخص‌های کسب و کار در رده‌های پایین قرار دارد.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، جابجایی زندان‌ها به خارج از شهر، فروش اموال مازاد و تهاتر با دیگران ارگان‌ها بود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha