تعامل نیروی انتظامی با زندان نقش موثری در ارتقاء امنیت جامعه دارد

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان زنجان با حضور در قرارگاه انتظامی با سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیریت و مجموعه انتظامی استان گفت: تدبیر و اقدام فوری و به موقع دستگاه‌های امنیتی در استان رمز موفقیت و دستیابی به آرامش در وقایع اخیر بود.

بنیادی افزود: خوشبختانه با همراهی و همکاری نزدیک دستگاه های قضایی و اجرایی از جمله نیروی خدوم و زحمتکش انتظامی، تاکنون زندان های استان با هیچ مشکلی مواجه نبوده که در این خصوص قدردان الطاف خداوند متعال و زحمات همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

در این دیدار طراقیه فرمانده انتظامی استان نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل زندان ها بیان کرد: انجام وظایف سازمانی را به عنوان سعادت دنیوی و اخروی می دانیم و در انجام دقیق آن به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مسئولین نظام هستیم.

طراقیه در ادامه افزایش امنیت زندان ها را به عنوان بخشی از وظیفه انتظامی استان قلمداد و افزود: کلیه بخشهای زیر مجموعه انتظامی استان زنجان آمادگی دارد در جهت ارتقاء امنیت زندان ها با اجرای مانور های عملیاتی و مستمر و همچنین آموزش کارکنان زندان ها همکاری نماید.

در پایان این دیدار مدیرکل مدیر کل زندان های استان زنجان با اهدای لوح تقدیر از تعامل و همکاری سازنده مجموعه نیروی انتظامی استان زنجان با زندان هاقدردانی نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha