همکاران با نیت جلب رضایت خداوند، در سنگر اصلاح و تربیت خدمت کنند

مدیرکل زندان‌های استان فارس با همراهی روسای ادارات حفاظت و اطلاعات و بازرسی این اداره کل، از بخش‌های مختلف زندان فیروزآباد بازدید و در دیدارهای جداگانه، با زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، اسحاق ابراهیمی در بازدید از زندان فیروزآباد، در راستای تحقق سیاست‌های تحولی و تعالی محور نظام قضایی در حوزه زندانبانی اسلامی و اجرای مطلوب اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان ها در این موسسه کیفری، توصیه‌ها و تذکرات لازم را ابلاغ کرد.
در این بازدید نخست مدیر کل زندانهای فارس با حضور در خوابگاه های زندانیان از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کرد. ابراهیمی در این ملاقات از زندانیان خواست از حبس به عنوان فرصتی اجباری برای تهذیب نفس و اصلاح رفتار و اندیشه‌های مجرمانه برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه استفاده کنند و تلاش کنند تا پس از آزادی برای جامعه، خود و خانواده هایشان فردی مفید باشند.
مدیر کل زندانهای فارس همچنین در جمع کارکنان اداری و شیفت زندان فیروزآباد ضمن قدردانی از تلاش آنان در راستای ارتقاء امنیت و خدمات تربیتی به زندانیان گفت: همه باید تلاش کنیم که با هوشمندی و دقت در انجام صحیح وظایف و پرهیز از روزمرگی و کم توجهی در اجرای وظایف، از بروز خطا و آسیب پیشگیری کنیم.
اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه اگر کسی بدنبال خدمت جهادگونه است، خدمت در سنگر اصلاح و تربیت بهترین نوع جهاد و خدمتهاست، زیرا محصول این خدمت احیاء انسانهای گرفتار و ارتقای امنیت مردم است گفت: در عرصه اصلاح و تربیت برای رضای خدا خدمت کنید و رضایت او را در اصلاح و تربیت مجرمان و نگهداری آنان که امانت های جامعه نزد ما هستند ملاک عمل قرار دهید.
این مقام ارشد زندان های فارس تصریح کرد: در رفتار با زندانی می بایست فقط عنصر خدمت و کمک به آنها مدنظر باشد و باید به شکلی خدمت کنید که آنها شما را الگوی تکریم، تربیت، عدالت و مددکاری بشناسند، باید تلاش کرد تا آنان برابر قانون از حمایت و خدمات برخوردار باشند.
مدیر کل زندانهای فارس در ادامه از آسایشگاه پرسنل وظیفه زندان نیز بازدید و در فضایی صمیمی با آنان گفتگو کرد و وضعیت ارائه خدمات ضمن خدمت به آنان را در بخش‌های مختلف بررسی کرد.
وی همچنین با حضور در دفاتر اداری زندان، از نزدیک در فضای صمیمی با همکاران گفتگو و از حضور ارزشمندشان در محل کار و انجام رسالت خطیر تامینی و تربیتی قدردانی کرد.
ابراهیمی در ادامه بازدید گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در فضای فیزیکی ندامتگاه فعلی فیروزآباد، شتاب در ساخت زندان جدید و انتقال زندان به محل جدید، تنها راهکار قطعی برای برون رفت از مشکلات فعلی است، با تحقق این مهم؛ فضای زندان جدید و سرانه های استاندارد، تاسیسات خدماتی، نگهداری، تامینی، تربیتی و آموزشی زندانیان به شکل اصولی خواهد بود لذا از مسئولین مربوطه خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز و شتاب بخشیدن به روند ساخت پروژه زندان جدید فیروز آباد هستیم.

همکاران با نیت جلب رضایت خداوند، در سنگر اصلاح و تربیت خدمت کنند
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha