توسعه هنر صنایع‌دستی در کردستان

 مدیرکل زندان‌های کردستان در دیدار با مدیرکل صنایع‌دستی و گردشگری استان، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه، و اجرائی درست آن، می‌تواند اشتغال زندانیان و جایگاه صنایع‌دستی استان را در سطح کشور ارتقاء دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در دیدار با مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های کردستان اظهار داشت: تعامل و همکاری با زندان‌های کردستان و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک، باوجود زیرساخت‌ها وفضاهای موجود و هدف اصلی سازمان زندان‌ها در اشتغال‌زائی زندانیان، می‌تواند بستر مناسب توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی در میان زندانیان مشتاق و علاقه‌مند را فراهم نماید.

توسعه هنر صنایع‌دستی در کردستان

مدیرکل زندان‌های کردستان، گفت: صدور مجوز صنعت‌کاری برای مددجویان و پذیرش زندانیان صنعت‌کار در جامعه گام بزرگی در تغییر سبک زندگی آنان است.

مجتبی محمدی افزود: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار در حوزه زندان حرفه‌آموزی و ایجاد شغل و کارآفرینی در میان زندانیان و خانواده‌های آنان است.محمدی در ادامه افزود: با این کار امید به زندگی و انگیزه ساخت خانواده سالم و آبرومند را در جامعه هدف که همان زندانیان است بالا می بریم.

توسعه هنر صنایع‌دستی در کردستان

در پایان، مدیرکل زندانهای کردستان گفت: زندانیان با در اختیار داشتن وقت و ساخت بسترهای آموزشی و کارگاهی در زندان‌ها و همچنین کمک و مساعدت نیروهای خلاق و مربیان صنایع‌دستی استان، می توانند یکی از بازوهای اقتصادی مهم در سطح کلان جامعه باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha