۲۰ میلیارد ریال مساعدت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی

با مساعدت مدیرعامل ستاد دیه کشور ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان جنوبی، «شمس» مدیر عامل ستاد دیه کشور در سفر به استان خراسان جنوبی ضمن بازدید از زندان الکترونیکی استان، تجهیز، بازسازی و راه اندازی این مرکز در بازه زمانی یک ماهه را مستلزم کار جهادی و همدلی کارکنان دانست.

وی با بیان اینکه استفاده از پابند الکترونیک از مصادیق بارز کاهش جمعیت کیفری است خاطرنشان کرد: این اقدام به لحاظ کاهش آسیب های اجتماعی در زمره امور خیر می باشد.

مدیر عامل ستاد دیه کشور همچنین در دیدار با رئیس کل دادگستری استان با بیان این که تقویت فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی موجب کاهش آسیب‌ های اجتماعی در جامعه شده و کاهش ورودی به زندان‌ها را بدنبال دارد، اظهار داشت: نقش دین در سالم‌ سازی جامعه، انکارناپذیر است و توجه به زیست و شیوه زندگی اسلامی در حوزه حبس بدهکاران مالی هم آثار مثبتی در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: پایبندی به اصول و احکام الهی واسلامی نقش مؤثری در پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان هم گفت: در راستای ممانعت از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها شایسته است ستاد دیه، برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برنامه و اعتباری خاص پیش بینی کند.

حجت الاسلام موحدی راد افزود: باید نهادهای حمایتی برای آزادی افرادی که بدون سابقه برای جرم ناچیز زندانی می شوند تلاش کند و قطعا اقدامات ارزنده ستاد دیه در این خصوص انکارناپذیر است

مدیر عامل ستاد دیه در این سفر ضمن دیدار با مدیر کل زندان های استان و مدیر نمایندگی ستاد دیه، در ستاد دیه استان حضور یافت و با کارکنان این ستاد گفتگو و دغدغه های کارکنان را شنید.

انتهای خبر/

۲۰ میلیارد ریال مساعدت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان

۲۰ میلیارد ریال مساعدت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان

۲۰ میلیارد ریال مساعدت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان

۲۰ میلیارد ریال مساعدت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha