دیدار با ۲۰۵ نفر زندانی نتیجه بازدید میدانی چهار ساعته مدیرکل زندان‌ها از زندان ارومیه

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی با ۲۰۵مددجوی متقاضی رسیدگی در اندرزگاه عمومی زندان ارومیه دیدار چهره به چهره کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، بازدید میدانی مدیرکل زندان های استان به مدت ۴ ساعت از اندرزگاه های یک و دو زندان ارومیه با حضور مسئولین و کارشناسان حوزه های مختلف انجام شد.

در این بازدید از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به طول انجامید، فتحی مدیرکل زندان ها با همراهی مدیر زندان ، رئیس اندرزگاه ها ،مددکاران اجتماعی و کارشناسان اجرای احکام و قضایی با ۲۰۵ زندانی در محل داخل خوابگاه ها یدار و گفتگو کردند.

تشکسل گروه های صلح و سازش در شورای حل اختلاف و مساعدت گرفتن از خیّرین جهت آزادی زندانیان و بهره مندی از تسهیلات اشتغال و مرخصی جهت تلاش برای جلب رضایت از عمده درخواست های عمومی زندانیان این دو اندرزگاه بود

در این بازدید مدیرکل زندانها به تقاضای ۷۹ زندانی شخصا رسیدگی و برای بررسی بیشتر درخواست مددجویان را برای پیگیری به مسئولین قضایی و مددکاری ارجاع داد، ۱۲۵ درخواست زندانیان متقاضی در اولین شورای طبقه بندی اختصاصی مددجویان بندهای یک و دو روز سه شنبه برگزار می گردد.

بازدید مدیرکل زندانها با ۱۲ همکار مجموعه ستاد اداره کل و زندان ارومیه از ساعت ۱۳ آغاز و در نهایت با جمع بندی در محل کار مدیر زندان ارومیه راس ساعت ۱۷خاتمه یافت .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha