دیدار مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با خانواده مددجویان
حضور مدیرکل زندانها در منزل مددجویان زندانی خانواده شهداء

بمناسبت بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)مدیران کل بنیاد شهید و زندان های استان آذربایجان غربی در منازل مددجویان زندانی از خانواده شهداء حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، بمناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با هماهنگی دو اداره کل بنیاد شهید و زندان های استان در قالب تفاهم نامه حمایتی از منازل مددجویان زندانی خانواده شهدا بازدید و با اعضاء و سرپرستان خانوار دیدار کردند.

در این دیدار ضمن رسیدگی به وضعیت معیشتی و مسکن خانواده شهید در خصوص درخواست بررسی پرونده و اعطای تسهیلات آزادی سه زندانی اقدامات لازم صورت گرفت.

حجت الاسلام میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اذربایجان غربی با برشماری مقام شامخ شهدا و حرمت خانواده این عزیزان مسئولیت رسیدگی به مشکلات آنها را در اولویت برنامه های حمایتی سازمان های دولتی عنوان نمود و از تلاش های مسئولین زندان های استان در توجه به خانواده شهدا و مددجویان نیازمند تقدیر نمود.

فتحی مدیرکل زندانها با بررسی درخواست های خانواده سه زندانی جهت بهره مندی از تسهیلات قول مساعد رفع مشکلات مددجویان زندان را داد و بر پیگیری آن به مسئولین ذیصلاح دستوراتی صادر کرد.

اهداء بسته حمایتی و دستور به رسیدگی مشکلات خانواده زندانیان تحت پوشش بنیاد شهید از اقداماتی بود که همزمان در سطخ استان و با دیدار از ۲۵ خانواده معزز شهداء در دستور کار دو اداره کل زندانها و بنیاد شهید استان آذربایجان غربی قرار گرفته است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha