برای انتقال زندان قدیم مهاباد به خارج از شهر عزم‌مان جدی است

رئیس زندان به همراه جمعی از همکاران با فرماندار جدید شهرستان مهاباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، رئیس زندان مهاباد برای عرض تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان به دیدار حسن عباسی رفتند .

در این دیدار مسائل و موضوعات مهم زندان مهاباد اعم از عملکرد حوزه های فرهنگی و حمایتی ارائه شد و بر فرصت های و محدودیت ها اجرای برنامه های اشتغال زندانیان تاکید گردید.

بنا به اعلام شهبازی رئیس زندان مهاباد در این جلسه یک ساعته تعامل با فراخوان شهرداری، ادارت منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی شهرستان مهاباد موضوع پرونده انتقال زندان قدیم مهاباد به محل جدید بررسی شد

همزمان فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی به صورت تماس تلفنی ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس عباسی به موضوع تعیین نهایی زمین مناسب در محدوده خارج از شهر با امکانات خدماتی اشاره کرد و عباسی فرماندار مهاباد به نیابت از دستگاه های دولتی مرتبط در شهرستان مهاباد قول مساعد برای اتمام موضوع انتقال زندان فرسوده و آغاز بکار ساخت در محل مورد نظر امنیتی را داد ، وی گفت : علیرغم تلاش های جدی انجام شده عزم دستگاه های دولتی شهرستان مهاباد بر انتقال زندان قدیم به خارج از شهر با تامین نظریات سازمان زندانهای کشور جدی است.

در این دیدار فرماندار مهاباد از حسن اقدامات انجام یافته در برنامه های اصلاحی و تربیتی بخصوص توجه به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان تقدیر وو تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha