آزادی 4 زندانی و اهدای 250 بسته کمک‌های مومنانه به خانواده‌های زندانیان

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل با کمک خیرین در شب جشن یلدا 4 زندانی جرائم غیر عمد را آزاد و برای 250 خانواده زندانیان نیازمند کمک های مومنانه تهیه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، مهدی شریعت نژاد" رئیس اداره زندان شهرستان بابل در حاشیه برنامه های شب یلدا گفت: شب یلدا در تاریخ ما ایرانیان جایگاه خاصی دارد و این آیین در جای جای کشور عزیزمان برپا می شود و سعی کردیم تا این ذوق و شوق در بین زندانیان هم ایجاد شود.

وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و پرداخت مبلغ 370 میلیون ریال توسط انجمن حمایت زندانیان این شهرستان مقدمات آزادی 4 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد و در شب یلدا به آغوش خانواده خود بازگشتند.

رئیس زندان بابل ادامه داد: با هماهنگی های بعمل آمده با مراجع قضایی در راستای تحکیم بنیان خانواده تعداد 243 نفر از زندانیان واجد شرایط به مرخصی اعزام شدند.

شریعت نژاد اضافه کرد: توزیع تعداد 250 سبد میوه، مرغ و ماهی به ارزش جمعاً یک میلیارد و 250 میلیون ریال در بین خانواده های کم برخوردار از دیگر اقدامات این اداره به مناسبت شب یلدا بود که با همت انجمن حمایت زندانیان انجام گرفت.

این مقام مسئول تصریح داشت:برای این شب پذیرایی ویژه ای در نظر گرفته شد. لذا کلیه کارکنان، سربازان و زندانیان با بسته میوه شامل پرتقال، سیب، انار و هندوانه و وعده شام برنج ومرغ پذیرایی شدند.

رئیس زندان بابل بیان کرد، به منظور پاسداشت این ایام برای تمام زندانیان پذیرایی ویژه تدارک دیده شد و مراسم حافظ خوانی و شاهنامه خوانی و برپایی سفره یلدایی نیز دیگر برنامه های بلندترین شب سال بود./

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha