آزادی ۵۳ نفر مددجو با ارفاقات قانونی شورای طبقه بندی زندان ارومیه
جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه

شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور دادستان مرکز، معاونین دادگستری و مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی برای رسیدگی به درخواست ارائه ارفاقات قانونی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی،شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور دادستان مرکز، معاون دادگستری ، مراجع قضایی و مدیرکل زندان های استان تشکیل شد.

بخشی مدیر زندان ارومیه با ارائه گزارش شورای طبقه بندی ویژه در بعد وقت اداری جهت رسیدگی به درخواست زندانیان در شورای طبقه بندی گفت : از برکات حضور مراجع عالی قضایی در راس جلسات شورای طبقه بندی و نظارت بر تصمیم گیری ها در ارائه ارفاقات قانونی ۵۴ زندانی از این تسهیلات آزادی بهره مندشدند و فرایند رسیدگی بسیار آسان و کوتاه شد تا مددجویان واجد الشرایط متقاضی تا پایان هفته آزاد شوند.

در این جلسه پس از گفتگو و تبادل نظر در خصوص در خواست‌ها با بررسی وضعیت تحمل کیفری زندانیان با در خواست ۸ مورد آزادی مشروط ۱۵ درخواست پابند الکترونیکی ۳ مورد تعلیق مجازات با مرخصی منجر به پایان حبس ۲۹ و ۲ مورد اعزام به کار خارج توسط قضات پرونده موافقت شد و با این اقدام بدیع و حسنه دادگستری استان آذربایجان غربی ۵۴ نفرزندانی واجد شرایط از آزادی قانونی بهره مند شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha