تفاهم‌نامه‌ حمایتی و معاضدتی اداره کل‌زندان‌ها با بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان‌غربی امضاء شد
عقد تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانها با بنیاد شهید ایثارگران استان آذربایجان غربی

تفاهم نامه همکاری های حمایتی و معاضدتی مابین اداره کل زندانها و بنیاد شهید و ایثارگران استان آذربایجان غربی امضاءشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی،با تعاملات فی مابین اداره کل زندانها و بنیاد شهید و ایثارگران استان آذربایجان غربی تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد منعقد شد.

در این تفاهم نامه همکاری دو طرف با امکانات و حداکثر توان لازم در چهارچوب وظایف قانونی برنامه های حمایتی و معاضدتی خود را برای ارائه به مددجویان خانواده های شهید و ایثارگران ارائه خواهند نمود

ارائه معاضدت های قضایی و مشاوره های حقوقی از جمله مفاد تفاهم نامه بود که برای خانواده شهدا و ایثارگران در زندانها با شناسایی و فوریت معرفی از طرف بنیاد شهید و ایثارگران اقدام خواهد شد.

اقدامات مددکاری اجتماعی و حمایتی برای مددجویان زندانی و خانواده آنها با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج جهت گروه های هدف برنامه تفاهم نامه دو ساله با بنیاد شهید و ایثارگران طبق مفاد قانونی ارائه می شود .

این تقاهم نامه در ۸ بند ۴ تبصره و به مدت دو سال به امضاء فتحی مدیرکل زندانها و حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان رسید و برای اجرا به مسئولین مربوط با معرفی نماینده ناظر از دو دستگاه دولتی تحویل گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha