اختتامییه مسابقات کشوری قرآن زندانیان زن و مددجویان دختر کانون‌های اصلاح‌وتربیت منطقه یک در زنجان

اختتامییه مسابقات کشوری قرآن کریم زندانیان زن و مددجویان دختر کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه یک به میزبانی زندان مرکزی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت:علیرغم عمر کوتاه حضرت فاطمه الزهرا(س) ، وجود نازنین آن حضرت،منشاء خیر و برکت در زندگی دنیوی و اخروی است و با توسل به آن حضرت می توانیم بر بسیاری از گرفتاری های غلبه کرده و در آخرت نیز از شفاعت آن حضرت بهره مند شویم.

بنیادی در ادامه با قدر دانی از تعامل نزدیک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری این مسابقات افزود: با برنامه ریزی مناسب در آموزش قرآن کریم در زندان ها، می توانیم روح مددجویان را صفا داده و با قرآن مانوس کنیم که در صورت تحقق این مهم،بخش مهمی از اصلاح و تربیت عملی شده است.

مدیر کل زندان های استان زنجان در این مراسم همچنین از مدیران کل زندان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل در همراهی تیم اعزامی استان زنجان قدر دانی نمود.

لازم به توضیح است مسابقات قرآن کریم منطقه یک کشوری زندانیان زن و مددجویان دختر کانون های اصلاحی و تربیت در رشته های حفظ یک جزء ، سه جزء ،پنج جزء، ده جزء سور منتخب ، حفظ موضوعی ، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم و ترجمه مفاهیم نهج البلاغه به مدت 4 روز و به میزبانی استان زنجان برگزار و در پایان این مسابقات با اهداء لوح تقدیر و جوائز نفیس از منتخبین این مسابقات تجلیل بعمل آمد.

اختتامییه مسابقات کشوری قرآن کریم زندانیان زن و مددجویان دختر کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه یک در زنجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha