سومین جشنواره ورزش‌های همگانی یلدا در ندامتگاه تهران‌بزرگ برگزار شد

سومین جشنواره ورزش‌های همگانی یلدا با حضور جمع کثیری از مددجویان ندامتگاه تهران‌بزرگ در رشته های تنیس روی میز، طناب‌کشی، فوتسال، هفت‌سنگ، داژبال، دارت، دومیدانی و روپایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان تهران، مدیر ندامتگاه تهران بزرگ اعلام کرد: با حضور جمع کثیری از مددجویان واحد های مختلف ندامتگاه، سومین جشنواره ورزش های همگانی یلدا در رشته های تنیس روی میز، طناب کشی، فوتسال، هفت سنگ، داژبال، دارت، دو و میدانی و روپایی بعد از ده روز رقابت به پایان رسید.

مزدارانی با اشاره به ترغیب مددجویان به فعالیت بدنی در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی گفت: در این مسابقات قبل از قهرمانی به بعد تربیتی و اصلاحی مددجویان اهمیت داده شده و تقویت روحیه خودباوری و تضمین سلامت از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات می باشد.

وی افزود: این برنامه ورزشی به مناسبت فرا رسیدن یلدا و با تاکید بر ورزش های همگانی و بازی های بومی و محلی در رشته های مفرح و نشاط آور برگزار گردید که ضمن مشارکت حداکثری مددجویان واحد های مختلف، شاهد رقابت ده روزه بین تیم ها و نفرات مختلف بودیم که در پایان از نفرات و تیم های برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha