برگزاری جلسه‌ای پیرامون «مکتب حاج قاسم» ویژه زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان

جلسه ای پیرامون مکتب حاج قاسم و بصیرت افزایی ویژه زندانیان اردوگاه با حضور سرهنگ پاسدار علی آبادی و سرهنگ پاسدار اکبری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، جلسه ای پیرامون مکتب حاج قاسم و بصیرت افزایی ویژه زندانیان اردوگاه با حضور سرهنگ پاسدار علی آبادی از سپاه قدس و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و سرهنگ پاسدار اکبری فرمانده پادگان امام علی (ع) و سروان پاسدار مقیمی جانشین فرمانده پادگان امام علی (ع) برگزار گردید.

سرهنگ علی آبادی با اشاره به اینکه عدالت محوری و توجه به اقشار ضعیف و مظلوم از ویژگی‌های مهم مکتب حاج قاسم به شمار می‌رود، افزود: رهایی و بازگشت به آغوش جامعه و داشتن زندگی سالم و پاک امروز برای زندانیان و خانواده‌هایشان از اولویت‌های جامعه اسلامی است.

وی در ادامه گفت : با گسترش برنامه اصلاح و تربیتی بر محوریت مکتب حاج قاسم ممکن دانست و گفت: یادگیری و آموزش مرام و سیره شهید «حاج قاسم سلیمانی تحول آفرین و حیات بخش است.

سرهنگ اکبری در ادامه این جلسه گفت: رسالت امروزه ما این است که مددجویان بایستی شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند تا آرامش معنوی بر خانواده های آنان حاکم شود.

وی نیاز روحی و روانی زندانیان را گسترش برنامه اصلاح و تربیتی با محوریت «مکتب حاج قاسم» دانست.

در پایان این گفتمان از تعدادی از زندانیان برتر در ارائه آثار مکتب حاج قاسم از سوی سرهنگ علی آبادی و سرهنگ اکبری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha