نباید خانواده زندانی به واسطه نبود سرپرست دچار آسیب شود

غلامرضا روشان در نشست هم اندیشی ایجاد درآمد پایدار انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان رامهرمز، زندان را به واسطه نگهداری مجرمین و هنجارشکنان بیمارستان اجتماع قلمداد کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، غلامرضا روشان در این نشست که با حضور ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، روسای دادگستری، دادستان ها و فرمانداران شهرستان های رامهرمز، باغملک، ایذه، رامشیر، هفتکل و دهدز به میزبانی شهرستان باغملک برگزار شد، گفت: دو رسالت اصلی بر عهده سازمان زندانها است، اول اجرای احکام قضایی، نگهداری مجرمین و محکومین، دوم اصلاح و تربیت و هنجارپذیر نمودن زندانی بر اساس فرهنگ و معارف اسلامی است که این امر نیازمند مشارکت، هم افزایی و تلاش همه دستگاههایی اجرایی و خدمات رسان است.
وی با اشاره به حدیثی از مولی امیر المومنین حضرت علی (ع) در رابطه با مجرمین گفت: مجازات در دین و قانون ما اصل شخصی بودن آن است، نباید خانواده زندانی، به واسطه نبود سرپرست دچار آسیب شود.
ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از دیدگاه مدیرکل زندانهای استان؛ کار زندانبانی و اصلاح و تربیت مجرمین را سخت وطاقت فرسا دانست و افزود: از ظرفیت های اقتصادی و خیرین شهرستان جهت کاستن از مشکلات خانواده زندانیان استفاده خواهیم کرد.
گفتنی است انجمن حمایت شهرستان رامهرمز هفت حوزه قضایی، ایذه، هفتکل، باغملک، دهدز، صیدون و رامشیر را پوشش می دهد.

انتهای خبر/.

مدیرکل زندانهای خوزستان در رامهرمز: زندان بیمارستان اجتماع است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha