آزادی 23 زندانی از زندان های استان فارس
ارتباط تصویری مدیرکل زندان های فارس و آستان قدس رضوی

نمایشگاه کانون های خدمت رضوی در جوار حرم مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) درحال برگزاری می باشد و طی ارتباط تصویری تولیت آستان قدس رضوی و مدیرکل زندان های استان فارس، تعداد 23 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در حاشیه این مراسم، در روز میلاد امام موسی کاظم (ع)، از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس: مدیرکل زندان های فارس در این ارتباط تصویری از اقدامات شایسته آستان قدس در یکسال گذشته در جهت کمک به فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد انجام داده اند تشکر کرد و گفت: با همت آستان قدس سال گذشته 48 زندانی زن با مبلغ 18 میلیارد و 968 میلیون ریال از زندان آزاد شدند و امروز همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) نیز 23 زندانی ( 5 زندانی زن و 18 زندانی مرد) از زندان های استان آزاد شدند.

اسحاق ابراهیمی افزود: برای آزادی تعداد 23 زندانی، مبلغ 7میلیارد و 661میلیون ریال آستان قدس رضوی کمک کرده است که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی در این جلسه ضمن بیان این مطلب که آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کار شایسته ای می باشد که با همت سازمان زندان ها و آستان قدس انجام می شود گفت: با استعانت از ذات اقدس الهی، با فراهم شدن زمینه آزادی این افراد، کمک شایانی در جهت تحکیم بنیان خانواده های این زندانیان می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha