فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از زندان شهرکرد بازدید کرد

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: ظرفیت های فرهنگی، عمرانی و خدماتی سپاه برای کاهش جمعیت کیفری و خدمات رسانی به خانواده زندانیان بسیج شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه پاسداران استان ضمن بازدید از زندان شهرکرد و گفتگو با زندانیان در مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و تجلیل از حقوقدانان و پزشکان بسیجی حضور یافت.

سردار اکبری در جمع زندانیان شهرکرد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: عنایت حضرت زهرا(س) به نظام جمهوری اسلامی در تمام لحظات خطر و گردنه های سخت حرکت انقلاب مشهود و ملموس است.

وی با ذکر خاطراتی از ایام دفاع مقدس افزود: شهدا و رزمندگان اسلام تمام توان نظامی و رزمی خویش را در مدیون اتصال به اهل بیت و به ویژه حضرت زهرا سلام‌الله علیها می‌دانستند.

سردار اکبری افزود: با همت نیروهای بسیجی خدمات حقوقی و پزشکی در جهت کاهش آلام زندانیان گسترده تر شود.

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد

با مشارکت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ، محاکم قضایی و ستاد دیه تعداد ۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی ۱۳ میلیلرد ریالی از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند و تعداد ۴۹ نفر از واجدین شرایط با اعطای تاسیسات حقوقی توسط محاکم قضایی طعم آزادی را چشیدند.

خدمات بسیج حقوقدانان و بسیج جامعه پزشکی به زندانیان

در حاشیه دیدار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از زندان شهرکرد هشت تن از متخصصان ارتوپدی،داخلی، زنان و دندانپزشکی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان پرداختند و کارشناسان بسیج حقوقدانان به کلیه زندانیان متقاضی مشاوره حقوقی ارائه کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha