دیدار فرماندار سنندج با مدیرکل زندان‌های کردستان

عسکری فرماندار شهرستان سنندج در ساختمان اداره کل زندان‌ها با محمدی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان دیدار و ضمن تعامل با اداره کل زندان‌ها و کمک و مساعدت فرمانداری سنندج به خانواده زندانیان نیازمند بحث و تبادل‌نظر کردند.

دیدار فرماندار سنندج با مدیرکل زندان‌های کردستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان؛ عسکری فرماندار سنندج در این دیدار ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب محمدی به‌عنوان مدیرکل زندان‌های کردستان و با قدردانی از تلاش و زحمات ایشان و مجموعه کارکنان زندان‌های استان بر سختی و مشقت کار زندانبانی تأکید کرد و گفت: بر مسائل و مشکلات موجود در زندان‌ها تسلط داریم و امیدواریم بتوانیم با تعامل و مشارکت دیگر دستگاه‌ها و اختصاص بودجه موردنیاز در حداقل رفع مشکلات موجود گام برداریم.

دیدار فرماندار سنندج با مدیرکل زندان‌های کردستان

در ادامه محمدی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: تلاش‌های کارکنان و مجموعه خدمتی در زندان‌ها به راین باور است که تأمین زیر ساختارها و نیازهای اولیه برای بازگشت مددجو اگر در اختیار قرار گیرد می‌تواند در ارتقاء بیشتر امنیت مؤثر باشد.

مدیرکل زندان‌های استان در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با کمک و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و تخصصی اعتبارات موردنیاز بتوان زمینه اصلاح و تربیت و اشتغال افراد آسیب‌دیده جامعه مهیا کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha