آغاز نهضت حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان گلستانی در طرح یلدای کریمانه

سرلک مدیرکل زندان‌های استان گلستان از شروع طرح ویژه نهضت حمایت از خانواده های زندانیان در پویش یلدای کریمانه در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مدیرکل زندان‌های استان گفت: در آستانه شب یلدا، نهضت حمایت از خانواده زندانیان در طرح یلدای کریمانه از امروز و به مدت سه روز در سطح استان اجرا می شود که 14 گروه 5 نفره متشکل از مسئولین و کارکنان اداره کل و زندان‌های استان به 70 خانواده نیازمند زندانیان سرکشی خواهند کرد.

غلامرضا سرلک با تشریح اهداف این طرح، افزود: با بررسی های مددکاران، خانواده های نیازمند اولویت دار شناسایی شدند و در بازدید از این خانواده ها با حضور در منازل آنان ضمن اهدای بسته های معیشتی و بسته های ویژه شب یلدا، مشکلات و نیازهای این خانواده ها بصورت میدانی بررسی و جهت حمایت بیشتر به نهادهای مربوطه و خیرین معرفی می شوند.

مدیرکل زندان‌ها با بیان اینکه رسیدگی به خانواده نیازمند زندانیان از اولویت های سازمان زندان‌ها است، ادامه داد: اینگونه طرح های حمایتی در طی سال بطور مستمر انجام می شود و خانواده های نیازمند در مناسبت های ملی و مذهبی مانند شب یلدا بطور ویژه مورد توجه مسئولین زندانها هستند تا در این شب شادی و نشاط را مهمان سفره های آنان کنند.

وی ضمن تقدیر از خیرین و کسانی که برای حمایت از خانواده زندانیان آستین همت را بالا زده اند گفت: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از خیرین، مسئولان و مددکاران زندان‌های استان که با تلاش های شبانه روزی خود بار مشکلات خانواده های زندانیان را سبک تر می کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha