فرماندهی نیروی انتظامی کردستان با مدیرکل زندان‌های استان دیدار کرد

 در این دیدار سردار آزادی، فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با تقدیر از تلاش‌های مفید و سازنده مسئولان در امر زندانبانی در استان گفت: زندان و ندامتگاه آخرین راه برای مهار و کنترل مجرمان و تبهکاران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مدیرکل زندان‌های کردستان، ضمن تقدیر از تعامل سازنده و مؤثر نیروی انتظامی استان با ندامتگاه‌های کردستان، گفت : امیدواریم بارونق در بخش‌های مختلف جامعه شاهد کاهش قابل‌توجه ورود افراد به مجموعه زندان و بازگشت دائمی زندانیان به سطح جامعه و کانون گرم خانواده‌هایشان باشیم.

دیدار فرماندهی نیروی انتظامی کردستان با محمدی، مدیرکل زندان‌های کردستان

فرمانده نیروی انتظامی کردستان در این دیدار اظهار کرد : ورود هر فرد به مجموعه زندان باعث نگرانی پلیس است چراکه اعتقاد ما بر این است اگر اقدامات صیانتی و پیشگیری توسط نهادهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و خصوصاً خانواده‌ها به‌موقع انجام می‌گرفت شاید گذر این افراد به زندان نمی‌افتاد و به‌عنوان عناصر فعال در چرخه‌های مختلف جامعه فعالیت مفید و مؤثر می‌کردند. سردار آزادی ابراز امیدواری کرد : مجموعه زندان با فعالیت‌های مناسب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توجه به بعد معنوی و آموزه‌های دینی می توانند در راستای اصلاح افراد مجرم و بازگرداندن دائمی آن‌ها به جامعه و خانواده گام بردارند.

دیدار فرماندهی نیروی انتظامی کردستان با محمدی، مدیرکل زندان‌های کردستان

در این دیدار سردار آزادی، فرمانده نیروی انتظامی کردستان با اهداء لوح تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مدیرکل زندان‌های کردستان در ایجاد نظم و امنیت و ارتقاء سطح اصلاح و تربیت در ندامتگاه‌های استان تجلیل کرد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha