مسابقات قرآن زندانیان زن منطقه یک کشوری در اردبیل برگزار شد

مسابقات قرآن کریم ویژه زندانیان زن و مددجویان دختر کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه یک کشور با حضور گروه داوران منتخب از ۴استان: اردبیل، زنجان، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی، در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، مددجویان زن منتخب این استان در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم نهج‌البلاغه، تفسیر، اذان، دعاخوانی و حفظ با هم به رقابت پرداخته و توسط هیات داوران اعزامی مورد ارزیابی قرار گرفتند .

جابر عبدی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان اردبیل، در آغاز این دوره از مسابقات، با قدردانی از عوامل برگزارکننده و زندانیان فعال قرآنی گفت: قرآن نور هدایت و راه‌گشای مسیر زندگی انسان و سوق دهنده او به سوی خوشبختی دنیوی و اخروی است و بشر امروز اگر به دنبال سعادت در زندگی اجتماعی می‌گردد، باید عالم و عامل به مفاهیم قرآن باشد.

وی اعتلای زندانبانی اسلامی و رسیدن به سرمنزل اصلاح و تربیت در زندان‌ها را منوط به اشاعه فرهنگ قرآنی در بین مخاطبان این مجموعه دانست و اذعان داشت: بهترین و موفق‌ترین اسلوب تربیتی در زندان‌ها تعمیق مفاهیم قرآنی به شیوه نوین با استفاده از استادان مجرب و بسترسازی مناسب برای انس بیشتر مددجویان با این کلام آسمانی است.

2.jpg
اهدای تندیس یادبود مسابقات‌قرآن ‌از سوی‌زندان‌های استان‌اردبیل

گفتنی است آیین اختتامیه این مسابقات به میزبانی اداره‌کل زندان‌های استان زنجان برگزار شده و نفرات برگزیده با رای هیات داوران انتخاب خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha