مسئول جدید دفتر روابط عمومی اداره کل زندانهای خوزستان معرفی و مشغول به کار شد

مدیرکل زندانهای خوزستان در مراسم تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید روابط عمومی اداره کل زندانهای استان با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی، بر ایجاد خلاقیت های رسانه ای در این حوزه گفت: روابط عمومی موتور محرک هر سازمان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان خوزستان؛ غلامرضا روشان در مراسم تکریم و معارفه مسئول روابط عمومی زندانهای استان ، جهاد تبین را مهمترین وظایف روابط عمومی ها در شرایط کنونی جامعه دانست و افزود : جهاد تبیین در زندانها ، اصلاح ،بازپروی هنجارپذیر کردن انسانی هایی است به اشکال مختلف وارد زندان شدند.

 مسئول جدید دفتر روابط عمومی اداره کل زندانهای خوزستان معرفی مشغول به کار شد


وی روابط عمومی را به واسطه تعامل با بخش درونی سازمان و ارتباط با بیرون از سازمان مربوطه ، موتور محرک هر سازمان دانستند و تصریح کرد : انعکاس به موقه اخبار، خدمات و رویداهای فرهنگی، تربیتی ، می توانددر شناخت بیشتر نقش سازمان موثر باشد.

در ادامه مراسم جمعی از مسئولین ستاد کل و زندانهای استان در خصوص تشکر از علی شیرازی و تایید انتصاب سید حمید حسینی به ایراد سخن پرداختند.

علی شیرازی مسئول پیشین و اداره کل زندانهای خوزستان نیز در سخنان کوتاهی با بیان اینکه رسالت همه خادمان اصلاح و تربیت در تمام بخش‌های نظام زندانبانی تحقق منویات مقام معظم رهبری در تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها و تحقیق و اهداف اسلام و تربیتی مددجویان میباشد، در ارتباط با عملکرد خود در مدت ۲۰ سال گذشته خودددر این مسئولیت گفت: زمانی که انتظار مقام معظم رهبری این است که مسئولین دین خود را به خوزستان ادا کنند و مدیران کل زندانهای استان با مجموعه پر برکتی از خدمات، هنوز خود را میدون استان و مردم شریف آن می دانند، بنده خدمتی نکردم که در شأن و قابل مردم شریف استان خوزستان باشد، لذا ضمن تشکر از حمایت ها و همراه های همه همکاران عزیز در ستاد اداره کل و زندان های تابعه، با تشکر از انتصاب شایسته مدیر کل محترم پیرامون معرفی مسئول جدید روابط عمومی اداره کل زندانهای استان، آرزومندم که ایشان در حوزه فرهنگ سازمانی و خدمت، ارتقاء انگیزه خدمتی همکاران، و تنویر افکار عمومی در حوزه جهاد تبیین و... بتوانند منشاء خدمات واژه موثر باشند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

سید حمید حسینی مسئول جدید روابط عمومی اداره کل زندانهای خوزستان نیز در سخنان کوتاهی، ضمن تشکر ازاعتماد مدیرکل زندانهای استان به وی گفت: ان شاالله با حمایت و همکاری همه همکاران در ستاد و زندانها و استفاده از همه ظرفیتها، بتوان اهداف عالیه سازمانی مترتب بر حوزه روابط عمومی را بالفعل سازیم.

 مسئول جدید دفتر روابط عمومی اداره کل زندانهای خوزستان معرفی مشغول به کار شد


در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بیست ساله علی شیرازی ، سید حمید حسینی به عنوان مسئول دفتر روابط عمومی،تشریفات و امور اجتماعی اداره کل زندانهای استان منصوب و معرفی شد.

 مسئول جدید دفتر روابط عمومی اداره کل زندانهای خوزستان معرفی مشغول به کار شد

همچنین در این آیین مهدی عارف و رحیم شریفی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی زندان مرکزی اهواز و سرپرست روابط عمومی کانون اصلاح و تربیت اهواز معرفی شدند.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha