کد خبر: 435
۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
جشنهای بزرگ عید غدیر خم در زندانهای استان خوزستان

همزمان با دهه ولایت و امامت، جشنها و برنامه های مختلفی برای گرامی داشت اعیاد قربان و غدیر در زندانها و مراکز تامینی و تربیتی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان، همزمان با دهه امامت و ولایت، با برنامه ریزی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای خوزستان و مدیریت اداره فرهنگی تربیتی این اداره کل، جشنها و برنامه های  مختلفی در زندانها و مراکز تامینی و تربیتی تابعه استان برگزار شد.

بنابر گزارش روابط عمومی زندانهای مرکزی اهواز ، ماهشهر، شوشتر این برنامه ها شامل مسابقات فرهنگی، ورزشی، طبخ و توزیع خوراک نذری بین زندانیان، سربازان و کارکنان، جشنهای قربان و عید غدیر ، سخنرانی روحانیون و صاحبنظران در خصوص فلسفه غدیر و تشیع بود.

نکته قابل توجه در این جشنها پیشگامی تشکلهای مددجو نهاد از جمله هیات محبان اهل بیت (ع) در برپائی برنامه های این دهه بود که پرشور تر از هر سال و با استقبال شایان توجه زندانیان در ندامتگاه ها برگزار گردید.

در زندان مرکزی  اهواز ،این مراسم با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان، رؤسای ادارات حفاظت اطلاعات و بازرسی، فرهنگی تربیتی ، اشتغال حرفه آموزی و ... همراه بود.

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha