اولین دوره آموزشی مددکاری انجمن‌های حمایت زندانیان خراسان رضوی برگزار شد

اولین دوره آموزش تخصصی مددکاری اجتماعی انجمن حمایت زندانیان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی،در این دوره آموزشی یک روزه مددکاران اجتماعی ۱۴ انجمن فعال در خراسان رضوی شرکت کردند.
دکتر مهدی زاده رئیس انجمن مددکاری اجتماعی خراسان رضوی ضمن حضور در این رویداد و قدردانی از مجموعه اقدامات مددکاران اجتماعی مرتبط با حوزه زندان و خانواده زندانیان ، به تدریس اصول و مبانی مددکاری اجتماعی پرداخت.
مسئول مددکاری اداره کل زندانهای خراسان رضوی نیز در قالب آموزش کارگاهی به تبیین سیاست های سازمانی در حوزه مددکاری اجتماعی و آموزش قواعد و فنون آسیب شناسی، ابزار و فرآیند حمایتی و چگونگی رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان پرداخت.
در ادامه کارشناسان مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج فرایند ثبت اقدامات در سامانه ERP و استاندارد سازی اقدامات در چهارچوب سیاست های سازمانی متناسب با اولویت هفتم ابلاغی را در قالب یک بسته آموزشی مبتنی بر بهره وری کوتاه مدت ارائه کردند.
شایان ذکر است این دوره آموزشی در فواصل آتی و در یک فرآیند هدفمند و تکمیلی تداوم خواهد داشت و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های خراسان رضوی با علم به تاثیر آموزش در ارتقاء سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به جامعه هدف، دوره های آموزشی تخصصی ویژه رده های مختلف سازمانی فعال در این حوزه را برنامه ریزی کرده که طبق برنامه زمانبندی مشخص اجرا خواهد شد.

اولین دوره آموزشی مددکار انجمن های حمایت زندانیان خراسان رضوی برگزار شد


در حاشیه این نشست از سرکار خانم عباس زاده مددکار انجمن حمایت زندانیان شهرستان سرخس بجهت اقدامات و خدمات موثر مرتبط با تکالیف سازمانی و اجتماعی با اهداء لوح تقدیر از طرف مدیرکل زندانهای استان قدردانی شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha