برگزاری جلسه شورای راهبری اشتغال زندان دشتستان

دراجرای اولویت های ده گانه ترسیمی از سوی ریاست سازمان زندان ها مبنی بر اشتغال زندانیان، جلسه شورای راهبری اشتغال زندان دشتستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان بوشهر، جلسه شورای راهبری اشتغال زندان دشتستان با حضور معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندانهای بوشهر، رییس اداره سلامت ، اصلاح و تربیت زندان های بوشهر ، مسئول اشتغال اداره کل و رییس و معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتستان به منظور بررسی و برنامه ریزی فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی زندان دشتستان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا موسوی حقیقی ضمن تقدیر از همکاری های فنی و حرفه ای تمرکز و تاکید بر توسعه آموزش های بنیادین و به روز فنی و حرفه ای در زندان ها را مورد اشاره قرار داد و بر بهره مندی از ظرفیت های متنوع منطقه ای، بومی و همچنین توانایی های مددجویان در حوزه های فنی و حرفه ای خواستار برگزاری دوره هایی در این خصوص شد.

در ادامه توسلی رییس مرکز فنی و حرفه ای دشتستان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش با زندان دشتستان روند آموزش و صدور گواهینامه های تخصصی را بیان و ضمن تقدیر از همکاری خوب زندان دشتستان در خصوص مسابقه ملی مهارت و کسب عناوین برتر مددجویان این زندان به تقدیر آنان در برنامه ای جداگانه اشاره کرد.

برگزاری جلسه شورای راهبری اشتغال زندان دشتستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha