سرپرست زندان شهرستان نور معرفی شد

با حکم"علی استادی" مدیرکل زندان‌های استان مازندران، آرش تقوی به عنوان سرپرست زندان شهرستان نور منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره زندان شهرستان نور با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های مازندران، امام جمعه ، دادستان و جمعی از مدیران اجرایی و قضایی شهرستان نور و رئیس اداره فرهنگی زندان های استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه شهرستان نور همراهی و همیاری را لازمه خدمت به مردم دانست و افزود، موفقیت فقط با عزم جدی،تلاش و پشتکار بدست خواهد آمد و مدیر به تنهایی قادر به دستیابی به این امر مهم نیست .

وی افزود، باید باورها و اعتقادات خود را در این زمینه گسترش دهیم تا لذت خدمت به مردم در زندگی احساس شود.

ابوطالب عابدی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان مازندران نیز بر رسالتها و اولویتهای سازمانی اشاره کرد و گفت:پس از مراقبت و تأمین امنیت زندانی، نقش مهم زندان ایجاد تغییر در افکار زندانی برای بازگشت شرافتمندانه به جامعه است .

وی تصریح کرد، برنامه های جامع فرهنگی و تربیتی هر ساله به زندانها ابلاغ می شود و نحوه اجرا و کسب نتایج موثر و توانمندسازی زندانیان قبل از آزادی مهمترین مقوله در فرآیند اصلاح و تربیت است.

در پایان این مراسم آرش تقوی طی حکمی از سوی مدیرکل زندان های استان مازندران به عنوان سرپرست جدید زندان نور منصوب و از زحمات چندین ساله بهمن شیرافکن رئیس سابق زندان نور قدردانی شد.

انتهای خبر/

سرپرست زندان شهرستان نور معرفی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha