مسابقات علوم قرآنی منطقه 2 کشوری در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد
مسابقات علوم قرآنی منطقه 2 کشوری

مددجویان منتخب مسابقات قرآنی منطقه 2 کشوری در رشته‌های مختلف شامل حفظ قرآن، ترتیل، تفسیر، تجوید، قرائت، اذان، دعاخوانی و تدبر درحکمت‌های نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مسابقات علوم قرآنی منطقه 2 کشوری ویژه زندانیان استان تهران‌، در13رشته با حضور زندانیان منتخب زندان‌های استان طی یک روز در ندامتگاه قزلحصار برگزار شد.

مدیر ندامتگاه قزلحصار با اعلام این خبر افزود: مددجویان برگزیده علوم قرآنی در 13 رشته شامل حفظ کل، اجزاءقرآن، ترتیل، تفسیر، تجوید، قرائت، اذان، دعاخوانی و تدبر در حکمت‌های نهج‌البلاغه به صورت منطقه‌ای و غیرمتمرکز به رقابت پرداختند.

اشکان کمالی گفت: تهران، البرز، مازندران و گلستان جزء استان های منطقه2کشوری سازمان زندان‌ها محسوب می‌شوند که زندانیان منتخب زندان‌های هر استان در همان استان با حضور اساتید اعزامی از سازمان زندان‌هابه رقابت پرداختند تا نفرات برتر این دوره مسابقات جهت صعود به سطح کشوری معرفی شوند.

بنا بر این خبر، ندامتگاه قزلحصار به عنوان یکی از زندان‌های بزرگ کشور با چهار اندرزگاه فعال دارالقرآن بیش از 500 نفر زندانی را برای ترغیب به فعالیت‌های قرآنی جذب و در حال آموزش از روخوانی تا حفظ کل درقالب دوره‌های عمومی و تخصصی آموزش می‌دهد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha